Dlaczego warto z nami współpracować ?

  1. Outsourcing wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych,
  2. Redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,
  3. Zmniejszenie częstości występowania awarii,
  4. Koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,
  5. Optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa.

Formy współpracy:

  • stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin,
  • doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii.

Co nas cechuje?

  • szybki czas reakcji na awarię,
  • profesjonalizm i szeroki zakres świadczonych usług,
  • indywidualne podejście do Klienta,

Usługi

  • stała opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
  • wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych,
  • naprawa i konserwacja  komputerów, serwerów, drukarek, notebooków, monitorów,
  • kasy i drukarki fiskalne,
  • centrale telefoniczne, faksy,
  • zdalne administrowanie serwerami i zabezpieczeniami,
  • doradztwo techniczne, sieci teleinformatycznych,
  • wdrażanie oprogramowania  (magazynowe, finansowo-księgowe, CRM, ERP),
  • tworzenie aplikacji dedykowanych pod rozwiązania klienckie,
  • wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa,
  • projektowanie i administracja stronami internetowymi, hosting,
  • zarządzanie serwerami, bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
  • archiwizacja i odzyskiwanie danych,
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych,
  • systemy alarmowe i monitoringu,
  • budowa i zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
  • telefonia  VoIP,
  • analiza i pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
  • szkolenia.