Dlaczego warto z nami współpracować ?
- Outsourcing wszelkich spraw związanych z poprawną pracą rozwiązań teleinformatycznych,
- Redukcja kosztów związanych z infrastrukturą teleinformatyczną,
- Zmniejszenie częstości występowania awarii,
- Koncentracja na kluczowych aspektach działalności firmy,
- Optymalizacja procesów biznesowych (związanych z IT) wewnątrz przedsiębiorstwa.
Formy współpracy:
- stała umowa serwisowa z ustaloną miesięczną liczbą godzin,
- doraźna pomoc w razie wystąpienia awarii.
Co nas cechuje?
- szybki czas reakcji na awarię,
- profesjonalizm i szeroki zakres świadczonych usług,
- indywidualne podejście do Klienta,
Usługi
- stała opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem,
- wdrażanie nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych,
- naprawa i konserwacja komputerów, serwerów, drukarek, notebooków, monitorów,
- kasy i drukarki fiskalne,
- centrale telefoniczne, faksy,
- zdalne administrowanie serwerami i zabezpieczeniami,
- doradztwo techniczne, sieci teleinformatycznych,
- wdrażanie oprogramowania (magazynowe, finansowo-księgowe, CRM, ERP),
- tworzenie aplikacji dedykowanych pod rozwiązania klienckie,
- wdrażanie zabezpieczeń, ustalanie reguł bezpieczeństwa,
- projektowanie i administracja stronami internetowymi, hosting,
- zarządzanie serwerami, bazami danych, tworzenie kopii zapasowych,
- archiwizacja i odzyskiwanie danych,
- dostawa materiałów eksploatacyjnych,
- systemy alarmowe i monitoringu,
- budowa i zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi,
- telefonia VoIP,
- analiza i pomoc w obniżeniu kosztów telekomunikacyjnych,
- szkolenia.